Arkisto

20.10.2014

Sinebrychoff ja Viking Malt tekivät Itämeri-sitoumuksen.

Sinebrychoff teki kesällä 2014 Baltic Sea Action Groupin kanssa Itämeri-sitoumuksen. Sen tavoitteena on minimoida oluen valmistuksessa tarvittavan ohran viljelemisestä johtuvia ravinnevalumia...

Lue lisää

Muusikko Janna Hurmerinta

20.10.2014

Janna Hurmerinta: Paras aloitusaika keikalle on puoli kymmenen.

Katso video kuinka Janna Hurmerinta taiteilee Niki-lehden kannen taustakuvan 60 sekunnissa. Mitä yhteistä on Nivalan Puustellilla, Hämeenlinnan Aulanko Areenalla ja Valkeakosken Waltikalla? Ne...

Lue lisää

Ravintoloitsija Patrick Ericsson, O'Learys

19.10.2014

O’Learys on penkkiurheilijan keidas.

”Kaksi telkkaria ei tee ravintolasta sporttibaaria, mutta meidän 38 HD-telkkarissamme näkyvät kaikki tärkeimmät urheilutapahtumat kaikilta maksukanavilta, jotka Suomessa ovat saatavilla....

Lue lisää

Teppo Lindroos, Subway Suutarila

18.10.2014

Drive in -Subway on autoilijan ohituskaista.

”Elokuun alussa avatusta Suutarilan Subwaysta tuli ketjun ensimmäinen Suomen ravintola, jossa on drive in -autokaista. Omasta kokemuksestani suosittelen kuitenkin nauttimaan subin vasta kotona tai...

Lue lisää

Jouko Mykkänen, Haaga-Helia -ammattikorkeakoulu

18.10.2014

Oluttietoa opiskelijoille.

Sinebrychoff on jo usean vuoden ajan tehnyt yhteistyötä Haaga-Helia-ammattikorkeakoulun kanssa, jossa Jouko Mykkänen vastaa alkoholijuomaopetuksesta restonomeille. Viimeiset kolme vuotta...

Lue lisää

Maaret Launis, Los Cojones, Helsinki

17.10.2014

Los Cojones: erikoisuutena pinxtot.

”Baskikulttuurista kiinnostuneet suomalaiset ovat olleet joskus näreissään espanjalaisesta nimestämme Los Cojones, koska tarjoilemme Baskimaalle ja Pohjois-Espanjalle tyypillisiä pinxtoja. Se...

Lue lisää

Ostojohtaja Timo Hansio, Lidl

17.10.2014

Lidl: Perinteet erikoisuuksien tukena.

Lidlin strategiana on tarjota asiakkaille paras hinta-laatusuhde ja laajentaa toimintaansa kasvukeskuksissa vielä lisää, ostojohtaja Timo Hansio sanoo. Kuinka tärkeitä oluet ja siiderit ovat...

Lue lisää

Jani Suomalainen on Suomen 7. Olutmestari.

17.10.2014

Suomen 7. Olutmestari on asiantunteva oluenharrastaja.

Helsinkiläinen Jani Suomalainen on 28-vuotias baarimestari Staffpoint Oy:stä ja Suomen 7. Olutmestari. Finaalista tuli kolmen helsinkiläisen ja kahden rovaniemeläisen mittelö. Oliko teillä...

Lue lisää

Sinebrychoff logo

17.10.2014

Aitoa Lapin lisää.

Monelle tulevat laskettelusta ja pohjoisen rinnekeskuksista mieleen kevät ja kiiltävät hanget. Itse tosin pidän erityisesti kauden alusta ja ruskasta. Hiihtokeskukset käynnistävät toimintansa...

Lue lisää

Fanta on nuorten suosima appelsiinivirvoitusjuoma.

17.10.2014

Fanta on ikinuori!

Suomessa 1966 lanseerattu Fanta elää samalla positiivisella sykkeellä kuin nykynuoret. Ei ole ihme, että Fanta on appelsiinivirvoitusjuomissa suomalaisteinien ykkösmerkki. Luontaisesti hauska...

Lue lisää

Pulled pork eli nyhtöpossu

17.10.2014

Oluinen pulled pork sopii sämpylän väliin.

400 g kassleria Haudutusliemi: 1 dl soijaa 1 dl kookospalmu- tai ruokosokeria 2 dl Nikolai Brewmasters’ Collection Californian Steam Beer -olutta Laita liha pataan 200 asteeseen ilman kantta...

Lue lisää

Itse Herra Ylppö.

15.10.2014

Herra Ylppö: ”Rock elää!”

Sinebrychoff on järjestänyt KOFF Rock 1st Warning -nimisen kampanjan, jonka ajatuksena on löytää uusia artisteja ja nostaa esille uusia bändejä. Raivata uusille soittoniekoille tietä kohti...

Lue lisää

14.10.2014

Jani Suomalainen on Suomen Olutmestari 2015

Helsinkiläinen baarimestari Jani Suomalainen Staffpoint Oy:stä on Suomen Olutmestari 2015. Olutkisälleiksi valittiin Laura Korpela (Ravintola Kaunis Kampela, Helsinki) ja Jussi Leveelahti (Olhus...

Lue lisää

02.10.2014

Love Beer!

Euroopan panimoliittojen kattojärjestö The Brewers of Europe aloittaa yleiseurooppalaisen kampanjan Love Beer. Kampanjassa on mukana 5 000 panimoa 29:stä Euroopan maasta. Suomeen kampanjan tuo...

Lue lisää

19.09.2014

Suomen Olutmestari 2015 -finalistit selvillä

Sinebrychoffin Suomen Olutmestari -kilpailu järjestetään jo seitsemännen kerran. Kisaan voivat osallistua 18 vuotta täyttäneet oluttarjoilun ammattilaiset kaikista suomalaisista...

Lue lisää

Sinebrychoff logo

12.09.2014

Battery yhteistyöhön huippu-dj:iden kanssa

Suomalaiset huippu-dj:t HeavyWeight, Orkidea ja Rico Tubbs tulevat osaksi Battery-perhettä. Viime vuosina Battery on musiikissa tehnyt yhteistyötä mm. Nightwishin ja Apocalyptican kanssa, nyt...

Lue lisää

10.09.2014

Sinebrychoff ja HIFK jatkavat pitkää yhteistyötään – kumppanuus tukee myös juniorikiekkoa

Lokakuussa 195 vuotta täyttävä Sinebrychoff ja Liigan jääkiekkojoukkue Helsingin IFK jatkavat sponsorointiyhteistyötään. Sinebrychoff ja IFK ovat tehneet yhteistyötä jo vuodesta 1985 ensi...

Lue lisää

01.09.2014

Nikolai Brewmasters’ Collection -uutuudet kauppoihin

Nikolai Brewmasters’ Collection tuo markkinoille kaksi uutuutta, California Steam Beer ja Irish Red Ale -oluet.  Jatkuvasti vahvistuva craft-oluttrendi oli innoittamassa Carlsberg-konsernin...

Lue lisää

11.08.2014

Art Goes Kapakka tuo kulttuuria kapakoihin

Art goes kapakka on piristänyt Helsingin elokuun iltoja jo vuodesta 1995 lähtien, 20 kertaa. Sinebrychoff on ollut mukana menossa vuodesta 1996 – kapakkatunnelmaanhan taide ja viihde sopivat...

Lue lisää

Sinebrychoff logo

09.06.2014

On taas vuoden paras aika.

On aika siirtää huolet sivuun ja nauttia auringosta, viettää aikaa ystävien kanssa, rentoutua mökillä tai tanssia festareilla. Joka tilanteessa janoa sammuttamassa ja tunnelmaa nostattamassa...

Lue lisää

Sinebrychoff logo

06.06.2014

Teemu Pukki on jalkapalloillut neljän eurooppalaisen maan pääsarjassa: Suomessa, Espanjassa, Saksassa ja Skotlannissa.

Katso video kuinka Teemu Pukki taiteilee Niki-lehden kannen taustakuvan. Jalkapalloilija Teemu Pukki ei muista, minkä merkkinen hänen oma ensimmäinen jalkapallonsa oli, mutta yhden erityisen...

Lue lisää

06.06.2014

Huvipuistossa aikuinenkin voi unohtaa arjen.

”Meille aikuisille tekee ihan hyvää välillä luopua turhista rooleista ja nauttia hauskanpidosta”, Powerparkin toimitusjohtaja Mikko Kiviluoma pamauttaa. ”On aivan eri asia kokea...

Lue lisää

06.06.2014

Sinebrychoffilla on markkinoiden vahvin siiderivalikoima.

Panimojuomien merkittävin sesonki on kesä, silloin myös siiderien myynti kasvaa. Vaikka aurinkoiset ilmat ja viihtyisät terassit ovat merkittäviä tekijöitä siiderien kesämyynnissä, myös...

Lue lisää

06.06.2014

Musiikkilupauksilla on nyt mahdollisuus saada tukea konkareilta.

”Innokkuus, persoonallisuus ja halu tehdä omanlaista jälkeä muiden mielipiteistä välittämättä toimii parhaiten. Esimerkiksi helsinkiläinen Santa Cruz, jonka uraa ja intoa olen ihaillut...

Lue lisää

06.06.2014

Mökkiläiset tekevät K-supermarket Karjaan kesän.

”Karjaalla ihmiset ovat rauhallisia, mutta vaativiakin, ja siksi K-supermarketin valikoiman pitää olla jatkuvasti kunnossa. Meille jokainen asiakas on tärkeä, mutta kyllä se on samalla...

Lue lisää

06.06.2014

Carlsberg on mukana niin kotimaisilla kuin ulkomaisillakin jalkapallokentillä.

Jalkapallo + Carlsberg? Carlsberg on Suomen vahvimmin jalkapalloon mielikuvallisesti liitetty olut. Ei ihme, sillä merkki näkyy hienosti jalkapallokentillä ympäri Euroopan. Futisperinne on...

Lue lisää

06.06.2014

Kari Luoto: ”On turhaa kiristää ruuvia.”

Olut on ollut jo vuoden verran harvinaisen vilkkaan keskustelun aiheena. Taustalla on tietenkin tulossa oleva alkoholilain kokonaisuudistus. Se on kirvoittanut avauksia keskioluen laimentamisesta ja...

Lue lisää

06.06.2014

Splizzeria on ratkaisu annoskateuteen.

”Ravintolaruokailussa kenties vaikeinta on valinnanvaikeus. Siksi kehitimme Splizzeria-brändin. Ideana on, että asiakas voi yhdistellä kokonaisen pizzan, eli Splizzan, kahdesta erilaisesta...

Lue lisää

06.06.2014

Prediumin satama on bensa-asema, kauppa ja ravintola.

”22 vuotta sitten Premarin oli kioski, laituri ja vaatimaton korjaamo. Nyt olemme Suomen suurin pienveneiden telakkapalvelu, meillä on venemyynti, satamapalvelut, bensa-asema, kauppa ja...

Lue lisää

Sinebrychoff logo

06.06.2014

Olutta päivittäistavarakaupasta.

Sinebrychoffin avainasiakaspäällikkö Eljas Tuovinen, miten oluen imagoa voitaisiin nostaa päivittäis­tavarakaupassa ja ruokaravintoloissa? Suosittelemalla. Mitä enemmän asiakkaan kanssa...

Lue lisää