Uuden Muumi-koon ja -maun suosio yllättivät

Vaikka odotukset uudelle Muumi-virvoitusjuoman isolle pullolle ja uudelle maulle olivat kovat, niiden suosio on silti ylittänyt odotukset.

”Uuden Muumi-maun Mustikka-Vadelman ja 1,5 litran pullon lanseeraus on ollut todella onnistunut, kuluttajat ovat tarttuneet Muumiin monin kerroin odotuksiamme enemmän. Suuremmalle koolle ja uudelle maulle on ollut selvästi kysyntä. Kiitos asiakkaillemme onnistuneesta lanseerauksesta,” sanoo Sinebrychoffin virvoitusjuomista vastaava markkinointijohtaja Mikko Tuovio.

Sinebrychoff on valmistanut Muumi-virvoitusjuomia vuodesta 1991. Kuluttajat ovat toivoneet isompaa pullokokoa ja 200-juhlavuotenaan Sinebrychoff on tuonut markkinoille 1,5 litran pullon ja myös uuden maun, mustikka-vadelman.

Muumi-juoman ystävät ovat toivoneet isompaa Muumi-pulloa useiden vuosien ajan. Sen lisäksi, että panimolle tulee paljon pyyntöjä aiheesta, adressit.com-sivustolla on jopa yli 35 000 allekirjoituksen vetoomus aiheesta.

”Olemme kuunnelleet Muumi-juoman ystäviä ja ymmärrämme tarpeen suuremmalle koolle. Se on hyvä koko esimerkiksi lastenjuhlissa tai ystävien herkutteluhetkissä kun juomaa jaetaan. Muumi-juomat eivät ole pelkästään lastenjuomia, Muumi on myös monen varttuneemman lempijuoma”, kertoo Muumi-juomien tuotepäällikkö, Emmi Hanhela Sinebrychoffilta.

Sinebrychoff on Muumi-brändin virallinen lisenssinhaltija Suomessa virvoitusjuomakategoriassa.

Muumi-virvoitusjuomien etiketeissä on useampi vaihtuva Muumi-hahmo, kuten Muumi-peikko, Muumi-mamma, Niiskuneiti, Haisuli, Nipsu ja Pikku Myy.

Uusi Muumi Mustikka-Vadelma on virvoitusjuomakategoriassa täysin uusi maku, jossa yhdistyvät suomalaisten suosikit, mustikka ja vadelma.

(Visited 1 times, 1 visits today)