Huuhkajat – se on voitto! EURO-kisat näkyvät isosti myös Keskon kesän juomakaupassa
25.03.2021 | Teksti: Timo Mikkola
![](https://sinebrychoff-asiakas.fi/wp-content/uploads/2021/03/Koff-x-Huuhkajat-key-visual-600.jpg)
Kesko on Suomen Palloliiton pääyhteistyökumppani ja Sinebrychoff kumppani – edustusjoukkue Huuhkajat valtaa KOFF-oluen ja KOFF Long Drink -juomien pakkaukset kesällä. EURO ja Huuhkajat näkyvät kampanjoissa niin K-Marketeissa, K-Supermarketeissa kuin K-Citymarketeissakin kesän aikana.
Koronapandemia siirsi jalkapallon EM-kisat eli EURO 2020 -turnauksen tälle vuodelle. Suomalaisia ilahduttaa erityisesti oman maajoukkueemme, Huuhkajien osallistuminen. Kisoille odotetaan miljoonayleisöä niin globaalisti kuin Suomessakin, vaikka paikan päällä 12:ssa Euroopan kaupungissa katsojia ei jatkuvan koronatilanteen vuoksi stadioneilla varmasti näykään edellisturnausten tapaan.
Huuhkajat ehtivät näkyä KOFF-juomissa jo viime vuonna, ja 2021 näkyvyys jatkuu. Touko-elokuun ajan KOFF-olut ja Coca-Cola ovat näkyvästi mukana kampanjoissa Keskossa jalkapalloteemalla, touko-kesäkuussa mukana on myös KOFF Long Drink.
![](https://sinebrychoff-asiakas.fi/wp-content/uploads/2021/03/hanna_parssinen800-337x449.jpg)
”Suomalaiset ovat nyt ennennäkemättömin joukoin seuraamassa kisoja, yhteisöllisyys ja suurten tapahtumien jano on niin koronakaranteenien kuin Huuhkajien menestyksen myötä isosti kasvussa. Tutut brändit KOFF ja Coca-Cola tuovat futiksen miljoonien suomalaisten huulille”, kertoo Sinebrychoffin asiakkuusjohtaja Hanna Pärssinen.
Myymälänäkyvyyteen Sinebrychoff tuo myös tukea näyttävillä esillepanoilla ja POS-materiaaleilla, jotka skaalautuvat kaupan koon mukaan.
K-median panimokumppanina Sinebrychoff tukee myös vahvasti Keskon medioissa mm. kevätkauden uutuuksiaan. Uutuuksia on tullut paljon.
KOFFin kisaslogan summaa kaiken: Se on voitto!