Huuhkajat – se on voitto! EURO-kisat näkyvät isosti myös Keskon kesän juomakaupassa
25.03.2021 | Teksti: Timo Mikkola
Kesko on Suomen Palloliiton pääyhteistyökumppani ja Sinebrychoff kumppani – edustusjoukkue Huuhkajat valtaa KOFF-oluen ja KOFF Long Drink -juomien pakkaukset kesällä. EURO ja Huuhkajat näkyvät kampanjoissa niin K-Marketeissa, K-Supermarketeissa kuin K-Citymarketeissakin kesän aikana.
Koronapandemia siirsi jalkapallon EM-kisat eli EURO 2020 -turnauksen tälle vuodelle. Suomalaisia ilahduttaa erityisesti oman maajoukkueemme, Huuhkajien osallistuminen. Kisoille odotetaan miljoonayleisöä niin globaalisti kuin Suomessakin, vaikka paikan päällä 12:ssa Euroopan kaupungissa katsojia ei jatkuvan koronatilanteen vuoksi stadioneilla varmasti näykään edellisturnausten tapaan.
Huuhkajat ehtivät näkyä KOFF-juomissa jo viime vuonna, ja 2021 näkyvyys jatkuu. Touko-elokuun ajan KOFF-olut ja Coca-Cola ovat näkyvästi mukana kampanjoissa Keskossa jalkapalloteemalla, touko-kesäkuussa mukana on myös KOFF Long Drink.
”Suomalaiset ovat nyt ennennäkemättömin joukoin seuraamassa kisoja, yhteisöllisyys ja suurten tapahtumien jano on niin koronakaranteenien kuin Huuhkajien menestyksen myötä isosti kasvussa. Tutut brändit KOFF ja Coca-Cola tuovat futiksen miljoonien suomalaisten huulille”, kertoo Sinebrychoffin asiakkuusjohtaja Hanna Pärssinen.
Myymälänäkyvyyteen Sinebrychoff tuo myös tukea näyttävillä esillepanoilla ja POS-materiaaleilla, jotka skaalautuvat kaupan koon mukaan.
K-median panimokumppanina Sinebrychoff tukee myös vahvasti Keskon medioissa mm. kevätkauden uutuuksiaan. Uutuuksia on tullut paljon.
KOFFin kisaslogan summaa kaiken: Se on voitto!