DIME uudistui – rekisteröidy heti ja voita liput Tuska-festareille!
02.06.2017 | Teksti: Timo Mikkola
Sinebrychoffin DIME-palvelun avulla jälleenmyyjämme ovat voineet luoda Facebook- ja muita screen-mainoksia tapahtumista, teemailloista tai tuotetarjouksista. Uudistuneella DIMEllä voi luoda nyt myös Beer Menu -listoja. Rekisteröityneiden kesken arvotaan 3×2 lippua Tuska-festareille Helsinkiin 30.6. – 2.7.
Uudistuksen vuoksi DIME on ollut pois käytöstä muutaman kuukauden, mutta aukeaa nyt entistä monipuolisempana. Kyseessä on ilmainen, nopea ja helppo tapa tehdä itse digitaalista täsmämarkkinointia. Beer Menut ja osa tuotemainoksista voidaan luoda myös painettavaan muotoon.
”Olemme saaneet asiakkailtamme runsaasti toiveita uusista ominaisuuksista, ja uutuusmateriaalin lisäksi yksi tärkeimmistä oli mahdollisuus luoda ravintolakohtaisia Beer Menu –listoja (kuvassa) ravintoloiden pöytiin, tiskeille tai ruokalistojen yhteyteen”, Sinebrychoffin Channel Marketing Manager Katja Laapotti kertoo.
Beer Menun luomisessa voit pyytää apua myös myyntiedustajaltamme. Päivitämme DIMEen jatkuvasti uusia tuotepohjia uutuuksista ja kampanjamateriaaleista.
Uudistunut DIME vaatii uudelleenrekisteröimisen, joka ei vie kuin muutaman minuutin. Osoite on tuttu www.sff-dime.fi. Uuden version on kehittänyt suomalainen Gredi Oy, joka on toteuttanut vastaavia palveluita mm. R-Kioskille ja S-ryhmälle.
Facebookissa ja muualla sosiaalisessa mediassa kuvan voima on suuri ja tapahtumapostaukset kannattaakin tehdä aina tyylikkäille kuvapohjille. Et tarvitse Photoshopia tai muita kuvankäsittelyohjelmia, mainos on kahdessa minuutissa valmis ja näyttää aina hyvältä. Kuvia voi käyttää myös ravintolan diginäytöillä, jos sellaisia käyttää. Esimerkiksi urheiluhakemistosta löytyy sekä Valioliigan että Mestareiden Liigan materiaalia ottelukalentereineen.
”DIME vähentää rutiineihin kuluvaa työaikaa sekä poistaa myyntiä hidastavia pullonkauloja. Kaikki aineistot ovat helposti sekä nopeasti löydettävissä ja aina muokattavissa käyttötarkoituksesi sekä kohteesi mukaisesti, pelkällä internet-selaimella. Aineistojen etsiminen, hakeminen, jakaminen ja julkaiseminen on helppoa. Lisäksi palvelu on käytössäsi 24/7”, sanoo Gredin toimitusjohtaja Risto Pasanen.
DIME-palveluun rekisteröitymistä ja sen käyttöönottoa varten tarvitset vain asiakasnumerosi ja yhteystietosi. Tee ilmoitus tapahtumastasi jo tänään! Kaikkien 1.6. – 24.6. aikana rekisteröityneiden kesken arvotaan kolme kahden lipun pakettia Tuska-festareille. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.