Cokiksen joulurekka saapui – tällä kertaa juomaosastolle

Juomaosastovastaava Otso-Matti Ollila ja SInebrychoffin myyntiedustaja Kaj Sneitz Cokis-rekkaa ihastelemassa K-Citymarket Eastonissa.

Coca-Colan joulurekka on ilahduttanut jo kahtena viime vuonna suomalaisia. Tänä vuonna ei ymmärrettävästi yleisötapahtumia voitu järjestää, mutta juomaosastoille on saatu luotua samaa taikaa. Coca-Cola kuuluu jouluun.

Helsingin K-Citymarket Eastonin juomaosastolla käy kuhina joulukuussa henkilökunnan virkistäessä hyllyjä ja asiakkaiden tehdessä ostoksia arkeen ja joulunodotukseen. Keskellä juomaosastoa erottuu jouluinen Cokiksista rakennettu rekka kuin maamerkkinä, mistä joulun Coca-Colat löytyvät.

”Coca-Colan merkitys joulussa on selvä ja Cokis-juomien myynti kasvaa selvästi joulua kohti. Alkuperäinen Coca-Cola on suosituin maku, mutta uutuusmakua Coca-Cola Zero Sugar Kaneliakin menee hyvin. Pakkauksissa on valikoimaa ja jokaiselle löytyy oma sopiva yksittäisistä tölkeistä monipakkauksiin”, kertoo K-Citymarket Eastonin juomaosastovastaava Otso-Matti Ollila.

Coca-Colan ohella sesongissa käyvät kaupaksi tavallista enemmän tietysti jouluoluet – kuten KOFF Jouluolut – ja alkoholittomat oluet, joiden hyllytilaa on Eastonissa laajennettu. Easton on valittu myös vuoden 2020 parhaaksi K-Citymarketiksi.

”Meidän kaupassamme mennään asiakaslähtöisyys edellä ja päivittäin vastataan toiveisiin. Juomaosastomme pohja on nyt pari vuotta vanha ja toimii hyvin, tuotteita tietysti siirretään tilanteen ja ajan mukaan”, Otso-Matti kertoo.

Coca-Cola-rekkaa muistuttavia juomaesillepanoja on tehty kaikkiaan yli 50:ssä myyntipisteissä kautta maan ja hieman pienempiä hyllynpäätyversioita lähes 140:ssä myymälässä.

(Visited 1 times, 1 visits today)