Battery PLUS – näyttävä esittely kiinnittää asiakkaan huomion

18.01.2023 | Teksti:

Suomen ensimmäinen ja suosituin energiajuoma Battery on uudistanut markkinaa jälleen lanseeraamalla heti tammikuun alussa kolme hyvänmakuista ja funktionaalista juomauutuutta aktiivisille ihmisille. Uutuuksien näkyvyyteen kaupassa panostetaan moderneilla display-esillepanoilla.

Vuonna 2023 toteutetaan kymmeniä erikoisesittelyjä, joista jokainen räätälöidään kaupan tarpeisiin sopivaksi.

”Tavoitteenamme on tuoda entistä enemmän lisäarvoa asiakkaillemme räätälöityjen ja aikaa kestävien kalusteratkaisujen avulla. Kalusteiden suunnittelussa* on hyödynnetty brändin visuaalisia elementtejä siten, että ne sulautuvat luontevasti myymälän muuhun miljööseen. Uudet screen-ratkaisut mahdollistavat brändien mediasisältöjen tuomisen myös myymäläympäristöön. Ne tarjoavat hiukan yllätyksellisyyttä ja pieniä elämyksiä ruokaostoksilla oleville. Displayn yksi tavoite on myös lisätä herätemyyntiä. Moni muistaa energian tarpeen, kun näkee viestin ja tuotteet.  Vuosi 2022 oli Batterylle menestyksekäs, joten oli luontevaa aloittaa tämän vuoden kalusteasennukset tammikuussa uuden Battery Plus -tuotesarjan lanseerauksen siivittämänä”, kertoo Sinebrychoffin Trade Marketing Manager Enni Heino.

Batterylle on tulossa noin parikymmentä erikoistoteutusta tänä vuonna, ja lisäksi muun muassa Karhulle on tulossa omia, uudenlaisia myymäläesittelyitä. Erikoisesittelyistä kiinnostuneiden kauppojen kannattaa olla yhteydessä Sinebrychoffin omaan myyntiedustajaan.

Battery PLUS, aktiivisille ihmisille

Aivan uudenlaisia Battery-juomia tuli kauppaan tammikuussa: Battery PLUS Focus, Battery PLUS Immunity ja Battery PLUS Hydrate tuovat plussaa aktiivisen ihmisen päivittäiseen elämään. Focus ja Immunity tulevat Batteryn pysyvään valikoimaan, Hydrate on Billebeino-tuotemerkin kanssa yhdessä luotu Limited Edition. Billebeino on suomalaisen ex-NHL-pelaajan ja taiteilijan Ville Leinon vaate- ja lifestyletuotemerkki.

”Batteryn uutuusjuomat tehtiin myös designiltaan sellaisiksi, että ne erottuvat kilpaillussa kategoriassa, jossa muutamassa vuodessa valikoima on kaksinkertaistunut. Erottuminen vaatii erilaista näkymistä, ja siinä on onnistuttu. Pysy terässä -mainoskampanja on toiminut ja nostanut kiinnostusta nuorissa aikuisissa, joita juuri halusimmekin tavoittaa”, Batteryn tuotepäällikkö Anni Lehtinen sanoo.

  • Battery PLUS Focus on sokeriton granaattiomenan ja mustikan makuinen energiajuoma.  Niasiini, B6, B12 ja biotiini edistävät normaaleja psykologisia toimintoja.
  • Battery PLUS Immunity on sokeriton sitruunan ja yuzun makuinen energiajuoma. Vitamiinit C, B6 ja B12, sekä sinkki edistävät immuunijärjestelmän normaalia toimintaa.
  • Battery PLUS Hydrate Limited Edition on isotoninen sitruunanmakuinen juoma, joka on kehitetty yhteistyössä Billebeinon kanssa. Hiilihydraatti-elektrolyyttiliuos parantaa veden imeytymistä fyysisen suorituksen aikana. Magnesium edistää lihasten normaalia toimintaa. Juomassa on vähemmän hiilihappoa ja kofeiinia verrattuna muihin Battery PLUS -juomiin.

1997 markkinoille tuomamme Battery Energy Drink on yhä Suomen suosituin ja menestyksekkäin energiajuoma.

*Kalusteen on toteuttanut Reaktor Creative sekä PunaMusta Coloro Oy.