Sinebrychoff ja Pori Jazz jatkavat yhteistyötään
23.05.2016 | Teksti: Timo Mikkola
Suomen vanhin panimo ja maan vanhin musiikkifestivaali jatkavat yhteistyötään uudella sopimuksella. Sopimus on kolmivuotinen ja mahdollistaa myös jatkon. Tänä kesänä Sinebrychoff on ollut mukana jo 48. kerran. Uusi sopimus alkaa vuoden 2017 tapahtumasta.
Sinebrychoff on mukana sadoissa tapahtumissa Suomessa vuosittain. Festivaalit ja muut tapahtumat ovat merkittävä osa suomalaisten vapaa-aikaa, niissä viihdytään, tavataan ystäviä ja koetaan elämyksiä. Juomabrändeille, kuten esimerkiksi Carlsbergille, tapahtumat ovat hyvä mahdollisuus olla siellä, missä kuluttajat ovat. Sinebrychoffin brändeistä Pori Jazzissa näkyy eniten juuri kansainvälinen Carlsberg-olut.
”Ainutlaatuisen pitkään jatkunut kumppanuutemme Sinebrychoffin kanssa on Pori Jazzille erittäin arvokas asia. Se on paljon enemmän kuin perinteinen yritysyhteistyö. Vuosikymmenien aikana syntynyt luottamus, avoimuus ja yhdessä tekeminen ovat syventäneet molemmin puolista strategista ymmärrystä ja edesauttaneet tapahtuman kehittämistä. Pori Jazz on kokonaisvaltainen kollektiivinen elämys, joka jättää vahvoja muistijälkiä ja sitouttaa tunnetasolle. Onnistuneeseen festivaalikokemukseen liittyvät aina myös ruoka ja juoma, mikä korostaa Sinebrychoffin kumppanuuden merkitystä”, sanoo Marjo Boelius, myyntijohtaja Pori Jazz.
”Menestys syntyy luottamuksesta ja pitkäaikaisesta yhteistyöstä. Jazzien ensimmäinen yhteistyökumppani vuonna 1966 oli Porin Olut, joka vuonna 1972 siirtyi Sinebrychoffin omistukseen. Pori Jazz on tänään kansainvälisesti tunnettu ja tunnustettu musiikkitapahtuma. Yhteistyömme on kehittynyt niin, että voimme palvella festivaaliväkeä ja tuottaa heille elämyksiä entistä paremmin”, kertoo Sinebrychoffin palvelusektorin johtaja Matti Kalpamaa.