Verkkokaupassamme nyt chat-ominaisuus

20.02.2024 | Teksti:

Sinebrychoffin asiakasverkkokaupassa shop.sinebrychoff.fi on maaliskuusta alkaen mahdollisuus saada apua ja tukea chatin kautta. Asiakaspalvelumme vastaa chat-kysymyksiin arkisin asiakaspalvelumme aukioloaikoina.

”Sähköpostin ja puhelinpalvelun lisäksi moni jälleenmyyjämme pitää chatiä kätevänä tapana saada tietoa ja nyt tämä ominaisuus löytyy myös verkkokaupastamme. Chat löytyy verkkokaupan oikeasta alalaidasta chateille tyypilliseen tapaan”, kertoo Sinebrychoffin asiakaspalvelupäällikkö Pia Hämäläinen.

Chat käynnistyy maaliskuun aikana ja se on käytettävissä asiakaspalvelumme ollessa auki arkipäivisin. Chatissä tavoitat aina ihmisen, eli mitään automaattivastauksia ei käytetä.

Nimettömänä palvelussa ei voi chattaillä, asiakkaan pitää käyttää nimeään ja asiakasnumeroaan. Chatissä on kaksi kanavavaihtoehtoa; verkkokauppa-asiat ja laitepalvelumme asiakaspalvelu ravintola-asiakkaitamme varten.

Chatissä saa apua esimerkiksi salasanaongelmissa tai hanalaitteisiin liittyvissä kysymyksissä. Sen avulla voi tilata vaikka uudet hana-emblemit kausihanaoluillemme.

Tervetuloa verkkokauppaamme https://shop.sinebrychoff.fi !