Myynti

11.12.2015

Lasillisella Alexander Laroma, Sinebrychoffin uusi Off Trade -kenttämyyntijohtaja

Alexander Laroma on johtanut Sinebrychoffin Off Trade -kenttämyyntiä marraskuun alusta lähtien. Sitä ennen hän on toiminut Vaasanin kenttämyyntijohtajana sekä vastannut Danonen Suomen...

Lue lisää

29.04.2015

Miten olisi SpåraKOFF-kierros?

SpåraKOFF on ravintolaksi muutettu, koffinpunainen raitiovaunu, joka kiertää Helsingin kantakaupungin keskeisimmät nähtävyydet. Suomen ainoa ravintolaraitiovaunu aloittaa reittiliikenteen 4.5....

Lue lisää

Sinebrychoff logo

22.10.2014

Jippalot käynnistää pikkujoulut Restelin ravintoloissa.

Kesäkausi ja suomalaisten suosimat juhlapyhät ovat panimoille ja ravintoloille myynnillisesti merkittäviä. Vuodesta toiseen ylitse muiden on kuitenkin pikkujoulukausi. ”Pikkujoulukausi on...

Lue lisää

21.10.2014

Karhu heräsi nykypäivään uudessa long neck -pullossa.

Ensivaikutelma ratkaisee baaritiskillä. Se pätee niin huoliteltuihin hiuksiin ja vaatteisiin kuin siihenkin, mitä ihminen nostaa huulilleen. ”Tämän päivän nuoret aikuiset haluavat, että...

Lue lisää

18.04.2014

Tomi Keisala tietää, ettei tunturissa hienostella, siksi Levin Bar Ihkussa maistuu hana-Karhu.

Toimitusjohtaja Tomi Keisala, miten Bar Ihkusta tuli ilmiö? Perustimme Ihkun Levin Keskuskujalle vuonna 2009. Silloin meillä oli vain nykyinen yläkerta karaokebaarina. Kun idea löi läpi,...

Lue lisää

15.04.2014

Karhu on tuote, joka myy

Turkulaisen Itäharjun Prisman juomaosaston päällikkö Pekka Sirkiä on aina valmis luottamaan Karhuun. ”Karhu on tuotemerkki, jolla on näkyvää mainontaa, ja käytämme sitä mielellämme....

Lue lisää

15.04.2014

Aamukahvia ja kylmää olutta

”Torinkulman R-Kioski on sijainnut Porvoossa samalla paikalla yli 30 vuotta, ja moni asiakkaista alkaa olla vanha tuttu. Juttelemme usein heidän asioistaan, jos jono vain ei ole liian pitkä....

Lue lisää

15.04.2014

Halpa hinta, hyvä palvelu

”Seinäjoen Minimanissa toiminta-ajatuksemme ovat edullisuus ja laajat valikoimat, mutta myös yllätyksellisyys. Ideana on, että asiakas löytäisi aina jonkun kivan yllätyksen...

Lue lisää

15.04.2014

Tulos tehdään heinäkuussa

”Kun asiakas poistuu Tuurin kyläkaupasta, haluan hänen ajattelevan, että tänne hänen on palattava takaisin. Tyytyväisyys lähtee edullisista hinnoista, laajasta valikoimasta ja kassan hyvää...

Lue lisää