Coca-Cola-uutuudet: Coca-Cola Zero Sugar Lime, Fanta Mango Zero ja Powerade Golden Mango
21.02.2024 | Teksti: Timo Mikkola
Coca-Colan virvoitusjuoma- ja urheilujuomavalikoimaan on saapunut kolme uutuusmakua, Euroopassa suosittu Coca-Cola Zero Sugar Lime, aitoa hedelmämehua sisältävä Fanta Mango Zero ja Powerade Golden Mango sopivasti olympiahuumaan. Lisäksi Cokis-juomiin on tullut pakkausuutuuksia.
Coca-Cola Zero Sugar Lime
Coca-Cola-juomaperheen uusin tulokas on Coca-Cola Zero Sugar Lime, jota ei voi jättää maistamatta! Sen maku on täydellinen yhdistelmä Coca-Colan makua ja raikasta limen makua, ja juoma sisältää nimensä mukaisesti limemehua (0,5%) muttei lainkaan sokeria.
Uutuuden tunnistaa herkullisen vihreistä liukuvärjätyistä etiketeistä ja vastustamattoman ihanista liukuvärjätyistä vihreistä tölkeistä, jotka erottuvat hyvin kolahyllystä. Kaikki Zero Sugar – makuvariantit saavat uuden liukuvärjätyn ilmeen keväällä 2023.
Lime on nopeimmin kasvava* Coca-Cola Zero Sugar -maku Euroopassa, ja nyt tämä erottuvan raikas uutuus on saapunut myös suomalaiskauppoihin. Pakkaus: 0,5 l ja 1,5 l kierrätysmuovipullo ja 0,33 l tölkki-sixpack
Powerade Golden Mango
Luvassa on kuuma eurooppalainen urheilukesä, kun vuoden 2024 kesäolympiakisat järjestetään Pariisissa. Sen kunniaksi Olympiakisojen virallinen urheilujuoma Powerade lanseeraa uuden mangon maun nesteyttämään urheilijoita, kuntoliikkujia ja kisakatsomoja. Urheilujuomissa maku ei ole sivuseikka vaan hyvä maku kannustaa kuluttajia juomaan ja pysymään paremmin nesteytettynä. Siksi suomalaisten suosikkimakuihin kuuluva mango on erinomainen uutuus Powerade-juomaperheeseen.
Uusi Powerade Golden Mango on urheilujuoma, joka on suunniteltu fyysisen suorituskyvyn ylläpitämiseen pitkäkestoisessa liikunnassa ja tukemaan palautumista harjoituksen jälkeen. Se on myös erinomainen janojuoma, sillä sen sisältämät elektrolyytit ja hiilihydraatit auttavat ylläpitämään elimistön nestetasapainoa kuumissakin olosuhteissa. Kiritetään tänä kesänä itsemme ja suomalaiset hyviin suorituksiin!
Pakkaus: 0,5 l kierrätysmuovipullo
Fanta Mango Zero
Fantan ystävien odotus palkitaan, kun Fanta Mango Zero löytyy kaupan hyllyltä. Mango on eksoottisena pidetty hedelmä, josta suomalaiset pitävät erityisen paljon. Fantaa rakastetaan, koska sen maut ovat hedelmäisen kuplivia, eikä Fanta-perheen uutuus Fanta Mango Zero ole poikkeus. Se sisältää makua tuovaa hedelmämehua, ja herkullinen maku syntyy ilman ylimääräistä sokeria ja kaloreita.
Juoman trooppinen keltaisen oranssi väri ja myös Fanta-juomaperheen uusi raikas ilme kutsuvat makumatkalle tropiikkiin. Pakkaus: 0,5 l ja 1,5 l kierrätysmuovipullo
Uusi vastustamattoman makuinen Fanta Appelsiini Zero Sugar ja mehukkaampi Fanta Appelsiini
Fanta Appelsiini on kevään herkullisin juomauudistus, kun huolellisen tuotekehitys- ja tutkimusprojektin jälkeen olemme saaneet vihdoin esitellä suomalaisille uudistuneet Fanta Appelsiini ja Fanta Appelsiini Zero Sugar -juomat.
Uusi kuluttajatesteissä vastustamattoman makuiseksi valittu Fanta Appelsiini Zero Sugar vastaa suomalaisten koko ajan kasvavaan sokerittomien juomien kulutukseen. Fanta-kuluttajien testissä Fanta Appelsiini Zeron Sugarin uusi resepti voitti ja todettiin aiempaa herkullisemman makuiseksi.
Samalla myös Fanta Appelsiinin reseptiä on päivitetty, ja siinä on nyt jo 5% mehua sekä aiempaa vähemmän sokeria. Uusi resepti tekee Fanta Appelsiinista entistä herkullisemman makuisen.
Samassa yhteydessä Fanta-juomaperhe saa uuden rohkean ja erottuvan ilmeen, joka vastaa tämän päivän kuluttajien odotuksia Fantan kaltaiselta nykyaikaiselta, eloisalta ja iloiselta brändiltä. Erityisesti tämä näkyy Fantan päivitetyssä logossa; sokerilla makeutetun Fantan tunnistaa valkoisesta logosta ja sokerittoman Fantan tummansinisestä logosta, jonka alla lukee ZERO SUGAR. Näitä herkullisia sokerittomia makuja on Fanta-perheessä jo viisi erilaista. Uudistus on Fantan vuoden tapaus ja sitä juhlitaan näyttävällä kampanjalla.
Uudet tölkkimonipakkaukset ja sleek-tölkit tulevat
Nyt on luvassa hyviä juomahetkiä, sillä suositut ja sokerittomat raikas Sprite Zero Sugar Sitruuna-Lime ja trooppisen hedelmäinen Fanta Etelän Hedelmät Zero ovat keväällä saatavilla myös kuuden 0,33 l -tölkin monipakkauksessa. Pakkauskoko on erityisen suosittu 1-2 hengen talouksissa, mutta siitä riittää jaettavaa myös pienen kaveriporukan kesken.
Myös kokonaan uudenlaiset 0,33 l Sleek-tölkit saapuvat kauppoihin keväällä. Nämä uudet Fanta Appelsiini Zero, Coca-Cola sekä Coca-Cola Zero Sugar -tölkit ovat hieman korkeampia ja kapeampia kuin perinteiset 330ml tölkit ja korvaavat 0,25 l slim-tölkit. Uudenlaiset tölkit ovat perinteisiä tölkkejä helpompia pidellä kädessä ja ne näyttävät raikkaan erilaisilta juomahyllyissä, mikä tekee niistä varmasti suositun valinnan monelle kuluttajalle.
Bonaqua Juicy Villit Vatukat -mehukivennäisvesi lanseerataan 0,5l rPET pullossa – eli 100 % kierrätetystä muovista valmistetussa pullossa (ei korkki tai etiketti). Lisäksi Bonaqua + Mansikka-Kiivi ja Bonaqua + Persikka-Tyrni 0,33 l on saatavilla myös sixpack-tölkkimonipakkauksissa.
Uutuuksien jakelu alkaa 11.3. kautta maan – lukuun ottamatta Powerade-uutuutta, jonka jakelu alkaa myöhemmin keväällä. Uutuusjuomat soveltuvat myös vegaaneille.