Batteryn uutuudet ovat hurmanneet kuluttajat – muista ne myös kesäkaupassa
13.06.2022 | Teksti: Timo Mikkola
Batteryn kevään uutuusmaut Battery Remix 22 ja Battery Blush ovat menestyneet jopa yli positiivisten odotusten. Kesäkaupassa ne kannattaakin sijoittaa hyville paikoille ja pitää viileinä!
Battery Remix 22:n hedelmäinen maku ja design on suunniteltu yhdessä suomalaisen suosikkiartistin Isac Elliotin kanssa. Battery No Calorie Blush Limited Edition taas maistuu vadelmalta ja ruusulta, jota ei ennen energiajuomissa ole käytetty.
Batteryn tuotepäällikkö Anni Lehtinen, miten nuo kevään uutuudet ovat käyneet kaupaksi?
– Selkeästi yli odotusten! Osasimme toki toivoa hyvää menekkiä, mutta molemmat on otettu todella hyvin vastaan. Sekä menekki että kuluttajien positiiviset kommentit ovat olleet aivan mahtavia.
Riittääkö molempia makuja kesäksi?
– Teemme kaikkemme, että Batteryä saadaan kauppoihin tarpeeksi, olemme varautuneet hyvin, mutta nykypäivänä on paljon haasteita, joita ei voi edes ennustaa. Mutta nyt alkukesällä näyttää hyvältä!
Miten kaupassa saadaan suosiosta ”kaikki irti”?
Avainasemassa ovat kylmäsaatavuus ja kassan läheiset paikat – molemmat uutuudet ovat näyttäviä juomia ja kiinnittävät kyllä asiakkaan huomion, kun ne ovat hyvillä paikoilla ja heti nautittavissa.
25-vuotias Battery tuntuu vain porskuttavan, vaikka kilpailu kasvaa – mikä on suosion salaisuus?
– Battery tekee omaa juttuaan, olemme aina vahvasti uskoneet omaan tyyliimme ja tekemiseemme. Innovaatiot ovat olleet onnistuneita, ja tärkeintä on tietysti hyvä maku! Battery on meidän Suomessa kehittämämme juoma ja brändi, ja valmistetaan hiilineutraalisti Keravalla.