Sinebrychoff yhteistyöhön HJK:n ja Sonera Stadiumin kanssa
22.01.2015 | Teksti: Timo Mikkola
Sinebrychoff aloittaa markkinointiyhteistyön HJK:n ja Sonera Stadiumin kanssa. Sinebrychoffin ja HJK:n yhteistyön tavoitteena on kehittää stadionin viihtyvyyttä ja vauhdittaa HJK:n matkaa EURO-peleihin. Yhteistyöbrändinä toimii Carlsberg-olut, joka on kansainvälisillä areenoilla tukenut näkyvästi huippujalkapalloilua jo 1970-luvulta saakka.
”Tämä on meille merkittävä yhteistyösopimus vahvasti jalkapalloon panostavan toimijan kanssa, ja aktiivinen osa stadionin, tapahtumien ja asiakaskokemuksen kehittämissuunnitelmaa,” sanoo HJK:n ja Sonera Stadiumin toimitusjohtaja Aki Riihilahti.
Yhteistyöhön kuuluvat muun muassa Carlsbergin näkyvyys HJK:n pelipaidassa ja Sonera Stadiumilla ja anniskelumyynti stadionin palvelupisteissä, joiden määrää ja valikoimaa aiotaan lisätä yhteistyön myötä. Myös Sinebrychoffin Suomessa valmistama virvoitusjuoma Coca-Cola on jatkossa näkyvästi mukana stadionilla.
”Jalkapallo luo suuria elämyksiä ja kokoaa ihmisiä yhteen. Panostamme anniskelutilojen viihtyvyyteen ja teemme ottelutapahtumista monipuolisempia ja sosiaalisempia erilaisten promootioiden ja tapahtumien avulla. Omalta osaltamme haluamme olla mukana siivittämässä HJK:ta kohti kansainvälistä menestystä”, kertoo Sinebrychoffin markkinointijohtaja Kirsi Räikkönen.
Carlsberg on toiminut kansainvälisesti jalkapalloilun yhteistyökumppanina jo kymmeniä vuosia, olut on ollut muun muassa FC Liverpoolin sponsorina – yhteistyö on yksi urheiluhistorian pisimpiä. Carlsberg on myös tällä hetkellä yksi Englannin Valioliigan ja jalkapallon EM-kisojen pääyhteistyökumppaneista.