Lisääthän sinäkin jo myyntiäsi DIME:llä?
17.10.2016 | Teksti: Timo Mikkola
Jo sadat ravintolat ja baarit vetävät väkeä kiekko- ja futisiltoihin Sinebrychoffin DIME-palvelun avulla. Kyseessä on ilmainen, nopea ja helppo tapa luoda Facebook- tai screen-mainos ravintolan tapahtumasta, teemaillasta tai tarjouksesta.
Facebookissa ja muualla sosiaalisessa mediassa kuvan voima on suuri ja ravintolan postaukset kannattaakin tehdä aina tyylikkäille kuvapohjille. Et tarvitse Photoshopia tai muita kuvankäsittelyohjelmia, mainos on kahdessa minuutissa valmis ja näyttää aina hyvältä. Kuvia voi käyttää myös ravintolan diginäytöillä, jos sellaisia käyttää.
Mikkeliläinen Patteri Baari käyttää DIMEä ahkerasti, käytännössä kaikista tapahtumistaan. Kyseessä voi olla vaikka jääkiekon liigapeli tai valioliigan futisottelu.
”Dimen materiaali on heti valmiin näköinen. Käytämme sitä aina kun on pelejä. Porukka seuraa, mitä Facebookissa ilmoitellaan. Dimeen on ladattu kaikki ottelutiedot valmiiksi, voin ladata viikon mainokset kerralla omalle koneelle ja tiputella sieltä sitten Facebookiin. Olemme parin miehen puulaaki, eikä meillä ole omaa mainostoimistoa – joten kyseessä on aika oiva työkalu”, ravintoloitsija Aki Inoranta kertoo.
Uutta materiaalia ja pohjia on tulossa syksyn uutuuksistamme, pohjia voi käyttää monissa yhteyksissä – eikä tietenkään vain urheilutapahtumissa. DIMEllä voi promota vaikka pubivisaa tai coverbändiä.
”Olemme saaneet asiakkailtamme paljon ideoita ja toiveita uusista julkaisupohjista ja otammekin niitä käyttöön. Kiitosta on tullut erityisesti palvelun helppokäyttöisyydestä”, Sinebrychoffin markkinoinnin kehityspäällikkö Erkki Alanen kertoo.
DIME-palveluun rekisteröitymistä ja sen käyttöönottoa varten tarvitset vain asiakasnumerosi ja yhteystietosi. Tee ilmoitus tapahtumastasi jo tänään!
Esimerkkejä Patteri Baarin DIME-mainoksista: