Kesäkuumalla uutta anniskeluhanaan: Garage Hard Lemonade
06.06.2016 | Teksti: Sinebrychoffin viestintä
Hernesaaren Ranta otti ensimmäisenä Garage Hard Lemonade -hanan valikoimiinsa, ja juoma on löytänyt kesäisestä ajanviettopaikasta oman vankan kuluttajakuntansa: ”Garage on lähtenyt hanasta todella vauhdikkaasti liikkeelle!”
Vappuna auennut Hernesaaren Ranta tarjoaa hyvää juomaa ja street foodia, kesäisiä aktiviteetteja, hauskoja tapahtumia sekä rannalla rentoutumista. Vapusta asti Hernesaaresta on löytynyt myös Garage Hard Lemonade-hana.
Garagen Hard Lemonade on tänä kesänä vihdoin saatavilla myös anniskeluhanoissa. Se on raikas, sitruunankirpeä janonsammuttaja, jossa on runsas maku. Sinebrychoffin tekemä lonkerotutkimus (Kopla 2015) kertoo, että nuorille aikuisille mielenkiintoisin brändi on Garage. Siksi Garagen hana on onnistunut valinta silloin, kun ravintolan asiakaskunta on nuorempaa ja trenditietoisempaa.
Esimerkiksi Hernesaaren kävijät ovat ottaneet hyvin vastaan näyttävän Garage Hard Lemonade-hanan ja Garagen menekki on tullut jopa hieman yllätyksenä.
”Garage on lähtenyt hanasta todella vauhdikkaasti liikkeelle”, kertoo Jarno Suominen Hernesaaren Rannan omistavalta Restamaxilta. Hernesaaren kävijäkunta vastaa hyvin pitkälle sitä kuluttajakuntaa, johon Garage on omiaan: nuoria aikuisia, jotka haluavat kokeilla jotain uutta ja joille brändin pitää sopia omaan elämäntyyliin ja arvioihin.
Garage Hard Lemonade iskee kuluttajaan, joka ei välttämättä ole peruslonkeron juoja. Garage on löytänyt käyttäjäkuntansa enemmänkin nuorten aikuisten ja myös naisten parista – Garagen ilme ja makumaailma tuntuvat sopivan juuri heille, jotka saattavat jopa vieroksua peruslonkeroa.
”Meillä on myös pitkänaikavälin suunnitelmana kehittää Garagen brändiä eteenpäin yhdessä asiakkaidemme kanssa ja hana on tähän tehokas vaihtoehto. Se tuo näkyvyyttä ja erottuvuutta brändille, ja auttaa asiakastamme erilaistumaan – juoma nautitaan halutusta Jar-lasista, joka on varta vasten Garagelle suunniteltu”, kertoo Garagen tuotepäällikkö Ari Ahola.
Hernesaaren Rannassa näkyy kesällä vahvasti myös Carlsberg, kun EURO 2016 -kisakatsomot valtaavat rannan isot screenit.
Muista myös: heinäkuun uutuus Garage Hard Grapefruit