Carlsberg esitteli uuden vihreän kuitupullon
Vihreän puukuitupullon uusi design julkistettiin Kööpenhaminassa vuoden 2016 Sustainable Brands -konferenssissa. Carlsbergin vihreän kuitupullon uusi malli paljastettiin tänään,
Vihreän puukuitupullon uusi design julkistettiin Kööpenhaminassa vuoden 2016 Sustainable Brands -konferenssissa. Carlsbergin vihreän kuitupullon uusi malli paljastettiin tänään,
Kansainvälinen Kohtuullisen oluen päivän kampanjointi laajenee, vastuullisen alkoholinkäytön viestintää 79 maassa Syyskuun 16. päivänä 2016 panimot, viranomaiset ja
Suomen vanhin panimo ja maan vanhin musiikkifestivaali jatkavat yhteistyötään uudella sopimuksella. Sopimus on kolmivuotinen ja mahdollistaa myös jatkon.
Carlsbergin tutkimuslaboratorio on onnistunut panemaan maailman ensimmäisen laatulagerin uudelleen käyttäen nykyaikaista teknologiaa. Olut on valmistettu alkuperäisellä puhdashiivalla, jonka
Sinebrychoff ja Carlsberg ovat osallistuneet jo vuodesta 2008 vuosittain kansainväliseen Earth Hour –kampanjaan, jossa sammutetaan tarpeettomat valot maaliskuun lopulla
Strategiajohtaja David Serre jättää Carlsbergin ja siirtyy uusiin haasteisiin konsernin ulkopuolelle. Sinebrychoffin Juha Helminen (kuvassa) ottaa hänen tehtävänsä.